Reklamacije
REKLAMACIJA  I POVRAT ROBE

Važne upute vezane uz povrat robe:
  • Prilikom povrata robe prodavaču (Projest d.o.o. Ljubljana) obavezno priložite i kopiju računa.
  • Adresa za povrat robe prodavaču je Projest d.o.o., Ulica Marka Šlajmerja 18, 1000 Ljubljana.
  • Preporučujemo vam da koristite uslugu dostave koja omogućuje praćenje pošiljke i da su predmeti pravilno pripremljeni za transport i zaštićeni (možete koristiti originalno pakiranje FITNESSHOP-a).
  • Troškove otpreme snosi pošiljatelj, osim ako se unaprijed ne dogovori drugačije s prodavačem. Ne prihvaćamo pošiljke s otkupninom.
  • Ako koristite jamstvo, popravljeni ćete predmet najbrže dobiti ako jamstvo koristite izravno kod proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisa.
  • Prilikom raskida ugovora u kojem je kod plaćanja korišten bonus, kôd za popust ili promotivni kôd, ta se sredstva smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Na TRR kupca vraća se samo uplaćeni iznos. Kod raskida ugovora, poklon bon smatra se sredstvom plaćanja i vraća se korisniku kao poklon bon, dok se uplaćeni iznos vraća na TRR.
  • Osvojena nagrada nije unovčiva niti se vraća na FITNESSHOP-ov korisnički račun.


POVRATAK ROBE ZA PRAVNE OSOBE
  • Želite li račun na tvrtku, prihvaćate uvjete i odredbe koji se primjenjuju na tvrtke. Tvrtkama, obrtima i drugim pravnim osobama omogućujemo povrat robe pod jamstvenim uvjetima. Pravne osobe nemaju mogućnost raskida ugovora u roku od 14 dana ili povrata kupoprodajne cijene kao što je slučaj za potrošače (fizičke osobe).
  • Za bilo kakva dodatna pitanja nazovite nas na 003861 427 11 46 ili nam pišite na info@fitnesshop.si. S veseljem ćemo odgovoriti na vaše upite.
  • Obrada oštećenih pošiljki (naknada).
  • Ako primijetite da je predmet ili pošiljka fizički oštećen, nema sadržaja ili pokazuje znakove otvaranja, možete podnijeti postupak naknade štete kod Hrvatske pošte ili kurirske službe. Postupak se izvodi na sljedeći način u Hrvatskoj pošti: https://www.posta.hr/naknada-stete-1359/1359
  • Da biste to učinili, pošaljite pošiljku (pakiranje + sadržaj) u poštu ili kurirskoj službi čim primijetite oštećenje ili opljačkanu pošiljku najkasnije u roku od 30 dana od primitka pošiljke. Imajte na umu da je u Pošti potrebno ispuniti zapisnik o oštećenju pošiljke, koju također potpisujete vi. Nakon zaprimanja sve potrebne dokumentacije, zahtjev za naknadu štete podnosi se Pošti Slovenije. Zahtjev obrađuje komisija u Pošti Slovenije i na temelju odgovora ili odobrenja vraća se kupoprodajna cijena ili se naručuje novi artikl. Zajedno s Poštom Slovenije pobrinut ćemo se da se naknada riješi u najkraćem mogućem roku.


PROIZVOD S GREŠKOM

Što se smatra greškom?
  • Predmet nema svojstva potrebna za njegovu uobičajenu upotrebu ili za stavljanje u promet.
  • Predmet nema svojstva potrebna za specifičnu uporabu za koju ga kupac kupuje, ali koja su prodavaču bila poznata ili su mu trebala biti poznata.
  • Predmet nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno dogovorena ili propisana.
  • Prodavač je predao artikl koji se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi obavijesti.

Kako se provjerava prikladnost artikla?

Uspoređuje se s drugim, besprijekornim predmetom iste vrste, kao i s izjavama proizvođača ili opisu na samom artiklu.

Kako reklamirati proizvod s pogreškom?

Kupac nas mora obavijestiti o bilo kojoj materijalnoj grešci, šalje nam detaljni opis greške u zakonski propisanom roku. Kupac nam je istovremeno dužan omogućiti da pregledamo predmet. Pravo na utvrđivanje materijalnog nedostatka u članku detaljnije je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača.


Preuzimanje predmeta vraćenih zbog korištenja jamstva ili utvrđivanja materijalnog nedostatka

Kupac je dužan preuzeti predmet isporučen prodavaču radi korištenja jamstva nakon završetka obrade. Kupac preuzima predmet na mjestu preuzimanja gdje ga je osobno predao prodavaču. U slučaju da ga je poslao poštom, predmet će biti na kupčevu adresu za dostavu.
Prodavač šalje kupcu obavijest o vraćanju predmeta iz obrade i poziva ga da predmet preuzme. Kupac je dužan preuzeti artikl u roku od 14 dana od poslane obavijesti.
Ako kupac predmet ne preuzme u navedenom roku, predmet se predaje u skladište prodavaču na adresu skladišta: Projest d.o.o., Ulica Marka Šlajmerja 18, 1000 Ljubljana. Prodavač drži predmet u vlastitom skladištu do isteka 6 mjeseci od datuma obavijesti. Za to razdoblje prodavatelj ima pravo na naknadu svih troškova skladištenja (1 € / dan) i pravo na naknadu svih troškova potrebnih za održavanje predmeta.

Nakon 6 mjeseci od datuma obavijesti, prodavač čuvani predmet može prodati putem web trgovine FITNESSHOP i ostvareni iznos kupoprodajne cijene, nakon odbitka prodajnih i ostalih troškova prodaje, isplatiti kupcu. Ako je vrijednost predmeta jako mala, prodavatelj ga može donirati u dobrotvorne svrhe i u tom slučaju nije dužan ništa uplatiti kupcu. 15 dana prije isteka razdoblja čuvanja predmeta u skladištu (razdoblje od 6 mjeseci), kupac se obavještava o namjeravanoj prodaji ili doniranju predmeta, a nakon moguće prodaje i o postignutoj cijeni, iznosu troškova te uplati preostalog iznosa na TRR kupca.


Predmeti s otvorenom ambalažom
  • Predmeti s otvorenom ambalažom vraćeni su u FITNESSHOP i mogu imati manje nedostatke (oštećena ambalaža / predmet, otvorena ambalaža itd.). Takvi predmeti se mogu vratiti u prodaju.
  • Vrsta nedostataka ili stanje predmeta navedeni su pismeno za svaki predmet (i u opisu predmeta i na računu).
  • Vraćeni predmeti se pregledaju u FITNESSHOP-u. Iako se radi o vraćenim predmetima s otvorenom ambalažom, zbog detaljnog pregleda ovih predmeta jamčimo za njihovo nesmetano djelovanje.
  • Iz tog razloga određuje se i novi rok jamstva, koji je naveden uz svaki predmet. U slučaju nefunkcioniranja vraćenog predmeta, kupac ima pravo na popravak u okviru jamstva ili na raskid ugovora u istom roku koji vrijedi za ostale predmete u ponudi.


Vrste nedostatka predmeta s oznakom Otvorena ambalaža
  • Poderana ambalaža: Predmet ima otvorenu ambalaži, ali je besprijekorno funkcionalan i cjelovit. Cijena se dodatno smanjuje zbog pakiranja, vrijedi navedeni rok jamstva.
  • Oštećena ambalaža: Predmet ima oštećenu, nepotpunu ili neoriginalnu ambalažu, ali djeluje besprijekorno. Cijena se dodatno smanjuje zbog pakiranja, vrijedi navedeni rok jamstva.
  • Oštećeni predmet: Predmet ima manja estetska oštećenja, može pokazivati znakove uporabe i oštetiti ambalažu. Cijena se dodatno smanjuje, vrijedi navedeni rok jamstva.
  • Korišteni predmet: Kupac je vratio predmet. Korišten je i možda ima malo oštećenu ambalažu. Cijena se dodatno smanjuje, vrijedi navedeni rok jamstva.
  • Predmet koji se servisira: Predmet je servisirao ovlašteni servis. Predmet radi besprijekorno. Cijena se dodatno smanjuje, vrijedi navedeni rok jamstva.
  • Oštećeni predmet: Predmet ima manja estetska oštećenja, može pokazivati znakove uporabe i imati oštećenu ambalažu. Cijena se dodatno smanjuje, vrijedi navedeni rok jamstva.
  • Korišteni predmet: Kupac je vratio predmet. Korišten je i možda ima malo oštećenu ambalažu. Cijena je dodatno snižena, vrijedi navedeni rok jamstva.
  • Predmet koji je bio servisiran: Predmet je servisirao ovlašteni servis. Predmet radi besprijekorno. Cijena se dodatno smanjuje, vrijedi navedeni rok jamstva.